Roil Platinum
автомобильные добавки для повышения эффективности работы двигателя
доставка по всей территории Украины
Приветствуем Вас Гість
Регистрация | Вход
RSS
(044)3629495
(067)3604965
(063)8482021
(066)7136459
Главная » Статьи » Про лінію Roil Treatment |
При введенні кондиціонеру металу в масло чи інші густі змазки на поверхні
металів, що труться, формується захисний антифрикційний шар, який самостійно
відновлюється.Товщина цього шару в 2000 разів менша товщини людського волосся (мал.1). На поверхні цього шару встановлюється динамічна рівновага між атомами металу самого шару та перехідними металоорганічними комплексами кондиціонеру металу в складі моторного масла. В результаті досягається замкнутий цикл “знос-відновлення”, що позволяє реалізувати принцип самовідновлення механізмів і перевести протікання процесів тертя в режим близький до ідеального. При цьому значно знижується знос деталей та механізмів, реально збільшується ресурс двигуна. Кондиціонер металу “Roil Gold” радикально знижує тертя та знос.
мал.1 Природа та принцип дії багатоцільового кондиціонера металу "ROIL GOLD".Кондиціонер металу “ROIL GOLD” заснований на з’єднанні, яке називається “галогенізований вуглеводень”. Галоген тримається за свої електрони краще від будь-якої іншої речовини у всесвіті (мал.2). Схожий на магніт, що рухається по кусочку заліза, він утримується завдяки зчепленню своїх електронів. Чим сильніший магніт, тим більша потужність. Атом типу галоген хімічно зв’язується з ланцюгами вуглецю різної довжини, як з розгалуженими, так і зі звичайними. Цей синтез здійснюється при дуже високих температурах. З’єднання працює, при перенесенні його на металічну поверхню в двигуні.
Дивовижне рішення чи майже ідеальний процес зменшення зносу
поверхонь, які труться.
Принципова різниця кондиціонерів металу:
при введенні кондиціонера металу в моторне масло на поверхнях, що труться,
формується захисний антифрикційний шар, який самостійно відновлюється (мал.3).
Товщина цього шару в 2000 разів менша товщини людського волосся. Кондиціонер
зв’язується з металом. Він як магніт. Він має позитивний та негативний заряд на
молекулі галогену (мал.2). Негативний заряд всюди зв’язується з металом (мал.3
– права сторона). Мікроскопічно він покриває всю поверхню цими галогенними
молекулами. Вони зв’язуються, тому що сталь приймає негативний заряд і
прилипають до неї як магніт. Друга частина має дуже сильний позитивний заряд. Цей
позитивний заряд зіштовхується з іншим позитивним зарядом. Ви коли-небудь
пробували з’єднати разом два магніти з однаковою полярністю? У вас не виходило.
Весь двигун зараз охоплений цим позитивним зарядом, і коли може виникнути
сточування металічних деталей – вони відштовхуються. Може виникнути невеликий
знос, але масло разом з кондиціонером вже тут щоб відновити його у випадку
виникнення та починає взаємодіяти. Протягом декількох хвилин відновлюється люба
пошкоджена поверхня. Як кажуть “Все геніальне – просте” Підхід до вирішення
проблеми тертя та зносу поражає: намагнітити, зарядити поверхні, які труться,
щоб вони відштовхувались. мал.3 На поверхні цього шару встановлюється динамічна рівновага між атомами металу самого шару і перехідними металоорганічними комплексами кондиціонера металу в складі моторного масла. В результаті досягається замкнути цикл “знос-відновлення”, що позволяє реалізувати принцип самовідновлення механізмів та перевести протікання процесів тертя в режим близький до ідеального. При цьому значно зменшується знос деталей та механізмів, реально збільшується ресурс двигуна. Висока температура, тертя та тиск, які створюються при роботі двигуна та агрегатів трансмісії, обумовлюють їхній знос. В зоні тертя за рахунок високих локальних температур і тиску також відбувається руйнування мастильних матеріалів з виділенням вуглецю та атмосферного водню, що також прискорює знос металу. Кондиціонер металу взаємодіє з металічними поверхнями саме при таких обставинах (це пояснює вимогу: обов’язково після застосування лінії “RoilTreatment” проїхати 40-50 км). Активні компоненти кондиціонерів, працюючи як каталізатори, нейтралізують водень, який виділяється і утилізують продукти деструкції мастильних матеріалів, сприяють переводу вуглецю та водню в органічні з’єднання, з яких складається мастильні матеріали – вуглеводні. Цим пояснюється нормалізація показників вмісту СО (окиси вуглецю) та СН (вуглеводні) у вихлопних газах після застосування кондиціонера.Все це значно знижує знос металу в зоні тертя.
Практика використання кондиціонерів
металу металла «ROIL GOLD» свідчить в користь їх використання. Практика
використання кондиціонерів металу “ROIL GOLD” переконливо свідчить в користь їх
застосування. Причому, позитивний результат буде завжди, незалежно від того,
який у Вас автомобіль – нова іномарка чи “Москвич” з пробігом, близьким до критичногоВиправданим
є застосування кондиціонерів металу в системі змащування двигуна, навіть після
того, як там відпрацювала присадка іншого типу., так як в любому випадку
додатково зменшує тертя та підвищує зносостійкість деталей. Оптимально
підібрана комбінація робить кондиціонер металу “ROIL GOLD” кращим із всіх існуючих препаратів для запобігання зносу
двигуна та його очистки від забруднення.Антифрикційні кондиціонери металу можуть змішуватися і повністю сумісні з всіма типами мінеральних та синтетичних масел. Будучи розробленими для застосування в аерокосмічній, автомобільній, машинобудівній, авіаційній, сільськогосподарській та переробній галузях промисловості, кондиціонери не міняють своїх позитивних властивостей при любих температурах навколишнього середовища. Це робить їх одним із найбільш ефективних та універсальних засобів догляду за автомобілем. Застосування кондиціонерів в складі мастильних матеріалів значно зменшує тертя в підшипниках, поршнях, зубчатих передачах, клапанах. Їх можна застосовувати в швейних машинках, штампуванні та свердлінні металів. На зиму змастіть дверні замки і Вам не прийдеться мерзнути на вулиці. Застосування кондиціонерів економічно виправдано.Систематичне застосування кондиціонерів позволяє зменшити Ваші затрати на утримання автомобіля лише при заміні масла, за скромними підрахунками, в 2-2,8 рази. Застосування кондиціонерів економічно виправдане навіть без врахування зменшення витрат на паливо і на запасні частини. При цьому, не врахували вартість заміни трансмісійного масла та збільшення терміну служби коробки передач та трансмісії, скорочення в 3-4 рази необхідності регулювальних робіт. Крім цього, слід прийняти до уваги підвищення надійності та безпечності автомобіля (покращуються його динамічні, маневреність) продовження терміну його служби, і, на закінчення, психологічний фактор – хороший настрій водія та його впевненість в своєму автомобілеві.Антифрикційний та протизносний ефект після застосування кондиціонера “ROIL GOLD” у порівнянні з можливими варіантами збереження та відновлення характеристик двигуна, трансмісій кращими модифікаторами чи присадками вищий на 66% і 78% відповідно. Що ж покращують в роботі паливної системи двигунів автомобільні добавки в паливо «ROIL FUEL ADDITIVE» та «DIESEL ENGINE»? | |||
Просмотров: 4822 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всего комментариев: 0 | |